A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Inclusive education in Saudi Arabia and Finland: pre‐service teachers’ attitudes (2019)


Alnahdi, G. H., Saloviita, T., & Elhadi, A. (2019). Inclusive education in Saudi Arabia and Finland: pre‐service teachers’ attitudes. Support for Learning, 34(1), 71-85. https://doi.org/10.1111/1467-9604.12239


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAlnahdi, Ghaleb H.; Saloviita, Timo; Elhadi, Ayman

Lehti tai sarjaSupport for Learning

ISSN0268-2141

eISSN1467-9604

Julkaisuvuosi2019

Volyymi34

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot71-85

KustantajaWiley-Blackwell Publishing Ltd.

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/1467-9604.12239

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatasenteetinkluusioosallistaminenoppiminen

Vapaat asiasanatSuomi; Saudi Arabia


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-18-12 klo 13:34