A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Inclusive education in Saudi Arabia and Finland: pre‐service teachers’ attitudes (2019)
Alnahdi, G. H., Saloviita, T., & Elhadi, A. (2019). Inclusive education in Saudi Arabia and Finland: pre‐service teachers’ attitudes. Support for Learning, 34(1), 71-85. https://doi.org/10.1111/1467-9604.12239
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Alnahdi, Ghaleb H.; Saloviita, Timo; Elhadi, Ayman
Lehti tai sarja: Support for Learning
ISSN: 0268-2141
eISSN: 1467-9604
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 34
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 71-85
Kustantaja: Wiley-Blackwell Publishing Ltd.
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/1467-9604.12239
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: asenteet; inkluusio; osallistaminen; oppiminen
Vapaat asiasanat: Suomi; Saudi Arabia
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1