A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Children’s Emotions in Educational Settings : Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain (2019)
Pirskanen, H., Jokinen, K., Karhinen-Soppi, A.-R., Notko, M., Lämsä, T., Otani, M., Meil, G., Romero-Balsas, P., & Rogero-García, J. (2019). Children’s Emotions in Educational Settings : Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain. Early Childhood Education Journal, 47(4), 417-426. https://doi.org/10.1007/s10643-019-00944-6
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pirskanen, Henna; Jokinen, Kimmo; Karhinen-Soppi, Anu-Reetta; Notko, Marianne; Lämsä, Tiina; Otani, Midori; Meil, Gerardo; Romero-Balsas, Pedro; Rogero-García, Jesús
Lehti tai sarja: Early Childhood Education Journal
ISSN: 1082-3301
eISSN: 1573-1707
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 47
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 417-426
Kustantaja: Springer Netherlands
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10643-019-00944-6
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64206
YSO-asiasanat: tunteet; lapset (ikäryhmät); alakoululaiset; tunne-elämä; opettaja-oppilassuhde; perheet
Vapaat asiasanat: perheet (ryhmät)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1