A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Children’s Emotions in Educational Settings : Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain (2019)


Pirskanen, H., Jokinen, K., Karhinen-Soppi, A.-R., Notko, M., Lämsä, T., Otani, M., Meil, G., Romero-Balsas, P., & Rogero-García, J. (2019). Children’s Emotions in Educational Settings : Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain. Early Childhood Education Journal, 47(4), 417-426. https://doi.org/10.1007/s10643-019-00944-6


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPirskanen, Henna; Jokinen, Kimmo; Karhinen-Soppi, Anu-Reetta; Notko, Marianne; Lämsä, Tiina; Otani, Midori; Meil, Gerardo; Romero-Balsas, Pedro; Rogero-García, Jesús

Lehti tai sarjaEarly Childhood Education Journal

ISSN1082-3301

eISSN1573-1707

Julkaisuvuosi2019

Volyymi47

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot417-426

KustantajaSpringer Netherlands

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s10643-019-00944-6

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64206


YSO-asiasanattunteetlapset (ikäryhmät)alakoululaisettunne-elämäopettaja-oppilassuhdeperheet

Vapaat asiasanatperheet (ryhmät)


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:26