A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Assessing Finnish and Californian high school students’ historical literacy through a document-based task (2018)


Veijola, A., & Rantala, J. (2018). Assessing Finnish and Californian high school students’ historical literacy through a document-based task. Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education, 2018(1), 1-21. http://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1191139/FULLTEXT01.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVeijola, Anna; Rantala, Jukka

Lehti tai sarjaNordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education

ISSN2000-9879

eISSN2000-9879

Julkaisuvuosi2018

Volyymi2018

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot1-21

KustantajaCentrum för de samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik (CDS), Karlstad universitet

JulkaisumaaRuotsi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1191139/FULLTEXT01.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava


YSO-asiasanathistoriatekstitaitoopetus

Vapaat asiasanathistorialukutaito


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 08:20