A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Assessing Finnish and Californian high school students’ historical literacy through a document-based task (2018)
Veijola, A., & Rantala, J. (2018). Assessing Finnish and Californian high school students’ historical literacy through a document-based task. Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education, 2018(1), 1-21. http://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1191139/FULLTEXT01.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Veijola, Anna; Rantala, Jukka
Lehti tai sarja: Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education
ISSN: 2000-9879
eISSN: 2000-9879
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 2018
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 1-21
Kustantaja: Centrum för de samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik (CDS), Karlstad universitet
Julkaisumaa: Ruotsi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1191139/FULLTEXT01.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
YSO-asiasanat: historia; tekstitaito; opetus
Vapaat asiasanat: historialukutaito
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1