A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Identifying Critical Determinants of ‘Digital Customer Services’ Usage : An Exploratory Study (2019)


Shaikh, A. A. (2019). Identifying Critical Determinants of ‘Digital Customer Services’ Usage : An Exploratory Study. In F. J. Martínez-López, J. C. Gázquez-Abad, & A. Roggeveen (Eds.), NB&PL 2019: Advances in National Brand and Private Label Marketing, Sixth International Conference (pp. 190-196). Springer. Springer Proceedings in Business and Economics. https://doi.org/10.1007/978-3-030-18911-2_24


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatShaikh, Aijaz A.

EmojulkaisuNB&PL 2019: Advances in National Brand and Private Label Marketing, Sixth International Conference

Emojulkaisun toimittajatMartínez-López, Francisco J.; Gázquez-Abad, Juan Carlos; Roggeveen, Anne

ISBN978-3-030-18910-5

Lehti tai sarjaSpringer Proceedings in Business and Economics

ISSN2198-7246

eISSN2198-7254

Julkaisuvuosi2019

Artikkelin sivunumerot190-196

Kirjan kokonaissivumäärä206

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-18911-2_24

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63828

LisätietojaNB&PL: International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing. Sixth International Conference, 12-14 June, 2019, Barcelona, Spain.


YSO-asiasanatdigitalisaatioasiakaspalveluyksinkertaisuustietoisuuskäytettävyyshyödyllisyys

Vapaat asiasanatSuomi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:39