A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Identifying Critical Determinants of ‘Digital Customer Services’ Usage : An Exploratory Study (2019)
Shaikh, A. A. (2019). Identifying Critical Determinants of ‘Digital Customer Services’ Usage : An Exploratory Study. In F. J. Martínez-López, J. C. Gázquez-Abad, & A. Roggeveen (Eds.), NB&PL 2019: Advances in National Brand and Private Label Marketing, Sixth International Conference (pp. 190-196). Springer. Springer Proceedings in Business and Economics. https://doi.org/10.1007/978-3-030-18911-2_24
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Shaikh, Aijaz A.
Emojulkaisu: NB&PL 2019: Advances in National Brand and Private Label Marketing, Sixth International Conference
Emojulkaisun toimittajat: Martínez-López, Francisco J.; Gázquez-Abad, Juan Carlos; Roggeveen, Anne
ISBN: 978-3-030-18910-5
Lehti tai sarja: Springer Proceedings in Business and Economics
ISSN: 2198-7246
eISSN: 2198-7254
Julkaisuvuosi: 2019
Artikkelin sivunumerot: 190-196
Kirjan kokonaissivumäärä: 206
Kustantaja: Springer
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-18911-2_24
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63828
Lisätietoja: NB&PL: International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing. Sixth International Conference, 12-14 June, 2019, Barcelona, Spain.
YSO-asiasanat: digitalisaatio; asiakaspalvelu; yksinkertaisuus; tietoisuus; käytettävyys; hyödyllisyys
Vapaat asiasanat: Suomi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 0