A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana (2020)


Glavee-Geo, R., Shaikh, A. A., Karjaluoto, H., & Hinson, R. E. (2020). Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana. International Journal of Bank Marketing, 38(1), 1-20. https://doi.org/10.1108/ijbm-01-2019-0007


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatGlavee-Geo, Richard; Shaikh, Aijaz A.; Karjaluoto, Heikki; Hinson, Robert Ebo

Lehti tai sarjaInternational Journal of Bank Marketing

ISSN0265-2323

eISSN1758-5937

Julkaisuvuosi2020

Volyymi38

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot1-20

KustantajaEmerald Publishing Limited

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/ijbm-01-2019-0007

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63876


YSO-asiasanatmobiilipalvelutmaksutrahamobiilisovelluksetkuluttajakäyttäytyminen

Vapaat asiasanatmobiilimaksaminen; Ghana


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2020

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 21:07