A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana (2020)
Glavee-Geo, R., Shaikh, A. A., Karjaluoto, H., & Hinson, R. E. (2020). Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana. International Journal of Bank Marketing, 38(1), 1-20. https://doi.org/10.1108/ijbm-01-2019-0007
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Glavee-Geo, Richard; Shaikh, Aijaz A.; Karjaluoto, Heikki; Hinson, Robert Ebo
Lehti tai sarja: International Journal of Bank Marketing
ISSN: 0265-2323
eISSN: 1758-5937
Julkaisuvuosi: 2020
Volyymi: 38
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 1-20
Kustantaja: Emerald Publishing Limited
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/ijbm-01-2019-0007
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63876
YSO-asiasanat: mobiilipalvelut; maksut; raha; mobiilisovellukset; kuluttajakäyttäytyminen
Vapaat asiasanat: mobiilimaksaminen; Ghana
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2020
JUFO-taso: 1