A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Examining pre-service teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge as evolving knowledge domains : A longitudinal approach (2019)


Valtonen, T., Sointu, E., Kukkonen, J., Mäkitalo, K., Hoang, N., Häkkinen, P., . . . Tondeur, J. (2019). Examining pre-service teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge as evolving knowledge domains : A longitudinal approach. Journal of Computer Assisted Learning, 35 (4), 491-502. doi:10.1111/jcal.12353


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Valtonen, Teemu; Sointu, Erkko; Kukkonen, Jari; Mäkitalo, Kati; Hoang, Nhi; Häkkinen, Päivi; Järvelä, Sanna; Näykki, Piia; Virtanen, Anne; Pöntinen, Susanna; et al.

Lehti tai sarja: Journal of Computer Assisted Learning

ISSN: 0266-4909

eISSN: 1365-2729

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 35

Lehden numero: 4

Artikkelin sivunumerot: 491-502

Kustantaja: Wiley-Blackwell Publishing Ltd.

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1111/jcal.12353

Avoin saatavuus: Hybridijulkaisukanavassa ilmestynyt avoin julkaisu

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64988


YSO-asiasanat: tieto- ja viestintätekniikka; koulutus; opettajankoulutus; pitkittäistutkimus

Vapaat asiasanat: ICT in education; latent growth curve modelling; pre-service teachers; TPACK


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:12