A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Examining pre-service teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge as evolving knowledge domains : A longitudinal approach (2019)


Valtonen, T., Sointu, E., Kukkonen, J., Mäkitalo, K., Hoang, N., Häkkinen, P., Järvelä, S., Näykki, P., Virtanen, A., Pöntinen, S., Kostiainen, E., & Tondeur, J. (2019). Examining pre-service teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge as evolving knowledge domains : A longitudinal approach. Journal of Computer Assisted Learning, 35(4), 491-502. https://doi.org/10.1111/jcal.12353


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatValtonen, Teemu; Sointu, Erkko; Kukkonen, Jari; Mäkitalo, Kati; Hoang, Nhi; Häkkinen, Päivi; Järvelä, Sanna; Näykki, Piia; Virtanen, Anne; Pöntinen, Susanna; et al.

Lehti tai sarjaJournal of Computer Assisted Learning

ISSN0266-4909

eISSN1365-2729

Julkaisuvuosi2019

Volyymi35

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot491-502

KustantajaWiley-Blackwell Publishing Ltd.

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/jcal.12353

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64988


YSO-asiasanattieto- ja viestintätekniikkakoulutusopettajankoulutuspitkittäistutkimus

Vapaat asiasanatICT in education; latent growth curve modelling; pre-service teachers; TPACK


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:56