A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Examining pre-service teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge as evolving knowledge domains : A longitudinal approach (2019)
Valtonen, T., Sointu, E., Kukkonen, J., Mäkitalo, K., Hoang, N., Häkkinen, P., Järvelä, S., Näykki, P., Virtanen, A., Pöntinen, S., Kostiainen, E., & Tondeur, J. (2019). Examining pre-service teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge as evolving knowledge domains : A longitudinal approach. Journal of Computer Assisted Learning, 35(4), 491-502. https://doi.org/10.1111/jcal.12353
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Valtonen, Teemu; Sointu, Erkko; Kukkonen, Jari; Mäkitalo, Kati; Hoang, Nhi; Häkkinen, Päivi; Järvelä, Sanna; Näykki, Piia; Virtanen, Anne; Pöntinen, Susanna; et al.
Lehti tai sarja: Journal of Computer Assisted Learning
ISSN: 0266-4909
eISSN: 1365-2729
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 35
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 491-502
Kustantaja: Wiley-Blackwell Publishing Ltd.
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/jcal.12353
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64988
YSO-asiasanat: tieto- ja viestintätekniikka; koulutus; opettajankoulutus; pitkittäistutkimus
Vapaat asiasanat: ICT in education; latent growth curve modelling; pre-service teachers; TPACK
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Opettajaksi 21-vuosisadan oppivassa yhteiskunnassa: opettajankoulutuksen ajattelu- ja työtavat
- Häkkinen, Päivi
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2