A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Business schools’ competitive strategies : whose goals, which aims? (2019)


Ojala, A. (2019). Business schools’ competitive strategies : whose goals, which aims?. Management Research Review, 42(8), 954-970. https://doi.org/10.1108/MRR-06-2018-0232


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatOjala, Anu

Lehti tai sarjaManagement Research Review

ISSN2040-8269

eISSN2040-8277

Julkaisuvuosi2019

Volyymi42

Lehden numero8

Artikkelin sivunumerot954-970

KustantajaEmerald Publishing Limited

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/MRR-06-2018-0232

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67353


YSO-asiasanatresurssitkauppakorkeakoulutkilpailu (talous)kilpailukykystrateginen ohjauskompetenssidynaamiset kyvykkyydetdiskurssianalyysi

Vapaat asiasanatcompetitive strategy; business schools; competencies; capabilities; competitive dynamics; strategic management and leadership; management education and research; measures of competitiveness


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:23