A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Struggling for inclusive education in Japan and Finland : teachers’ attitudes towards inclusive education (2020)


Moberg, S., Muta, E., Korenaga, K., Kuorelahti, M., & Savolainen, H. (2020). Struggling for inclusive education in Japan and Finland : teachers’ attitudes towards inclusive education. European Journal of Special Needs Education, 35(1), 100-114. https://doi.org/10.1080/08856257.2019.1615800


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMoberg, Sakari; Muta, Etsuko; Korenaga, Kanako; Kuorelahti, Matti; Savolainen, Hannu

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Special Needs Education

ISSN0885-6257

eISSN1469-591X

Julkaisuvuosi2020

Volyymi35

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot100-114

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/08856257.2019.1615800

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67889


YSO-asiasanaterityisopetuserityisopettajatasenteetvaikuttavuusomatoimisuus

Vapaat asiasanatinclusive education; teachers’ attitudes


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2020

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-22-04 klo 13:42