A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Struggling for inclusive education in Japan and Finland : teachers’ attitudes towards inclusive education (2020)
Moberg, S., Muta, E., Korenaga, K., Kuorelahti, M., & Savolainen, H. (2020). Struggling for inclusive education in Japan and Finland : teachers’ attitudes towards inclusive education. European Journal of Special Needs Education, 35(1), 100-114. https://doi.org/10.1080/08856257.2019.1615800
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Moberg, Sakari; Muta, Etsuko; Korenaga, Kanako; Kuorelahti, Matti; Savolainen, Hannu
Lehti tai sarja: European Journal of Special Needs Education
ISSN: 0885-6257
eISSN: 1469-591X
Julkaisuvuosi: 2020
Volyymi: 35
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 100-114
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/08856257.2019.1615800
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67889
YSO-asiasanat: erityisopetus; erityisopettajat; asenteet; vaikuttavuus; omatoimisuus
Vapaat asiasanat: inclusive education; teachers’ attitudes
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2020
JUFO-taso: 1