A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Reading self-efficacy and reading fluency development among primary school children : Does specificity of self-efficacy matter? (2019)
Peura, P., Aro, T., Viholainen, H., Räikkönen, E., Usher, E. L., Sorvo, R., & Aro, M. (2019). Reading self-efficacy and reading fluency development among primary school children : Does specificity of self-efficacy matter?. Learning and Individual Differences, 73, 67-78. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2019.05.007
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Peura, Pilvi; Aro, Tuija; Viholainen, Helena; Räikkönen, Eija; Usher, Ellen L.; Sorvo, Riikka; Aro, Mikko
Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 73
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 67-78
Kustantaja: Pergamon Press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2019.05.007
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: lukeminen; lukutaito; sujuvuus; omatoimisuus; alakoululaiset
Vapaat asiasanat: lapset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2