A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Reading self-efficacy and reading fluency development among primary school children : Does specificity of self-efficacy matter? (2019)


Peura, P., Aro, T., Viholainen, H., Räikkönen, E., Usher, E. L., Sorvo, R., & Aro, M. (2019). Reading self-efficacy and reading fluency development among primary school children : Does specificity of self-efficacy matter?. Learning and Individual Differences, 73, 67-78. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2019.05.007


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPeura, Pilvi; Aro, Tuija; Viholainen, Helena; Räikkönen, Eija; Usher, Ellen L.; Sorvo, Riikka; Aro, Mikko

Lehti tai sarjaLearning and Individual Differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2019

Volyymi73

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot67-78

KustantajaPergamon Press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2019.05.007

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatlukeminenlukutaitosujuvuusomatoimisuusalakoululaiset

Vapaat asiasanatlapset


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-18-12 klo 13:33