A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Making Sense of Interactional Trouble Through Mobile-Supported Sharing Activities (2019)


Lilja, N., & Piirainen-Marsh, A. (2019). Making Sense of Interactional Trouble Through Mobile-Supported Sharing Activities. In M. R. Salaberry, & S. Kunitz (Eds.), Teaching and Testing L2 Interactional Competence : Bridging Theory and Practice (pp. 260-288). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315177021


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLilja, Niina; Piirainen-Marsh, Arja

EmojulkaisuTeaching and Testing L2 Interactional Competence : Bridging Theory and Practice

Emojulkaisun toimittajatSalaberry, M. Rafael; Kunitz, Silvia

ISBN978-1-315-17702-1

Julkaisuvuosi2019

Artikkelin sivunumerot260-288

Artikkelinumero10

Kirjan kokonaissivumäärä434

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4324/9781315177021

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67361


YSO-asiasanattoinen kielioppiminensuomen kieliälypuhelimetvuorovaikutuskontekstuaalisuuskeskustelunanalyysi

Vapaat asiasanatyhteisoppiminen


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2019

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 02:45