A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Making Sense of Interactional Trouble Through Mobile-Supported Sharing Activities (2019)
Lilja, N., & Piirainen-Marsh, A. (2019). Making Sense of Interactional Trouble Through Mobile-Supported Sharing Activities. In M. R. Salaberry, & S. Kunitz (Eds.), Teaching and Testing L2 Interactional Competence : Bridging Theory and Practice (pp. 260-288). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315177021
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lilja, Niina; Piirainen-Marsh, Arja
Emojulkaisu: Teaching and Testing L2 Interactional Competence : Bridging Theory and Practice
Emojulkaisun toimittajat: Salaberry, M. Rafael; Kunitz, Silvia
ISBN: 978-1-315-17702-1
Julkaisuvuosi: 2019
Artikkelin sivunumerot: 260-288
Artikkelinumero: 10
Kirjan kokonaissivumäärä: 434
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: New York
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4324/9781315177021
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67361
YSO-asiasanat: toinen kieli; oppiminen; suomen kieli; älypuhelimet; vuorovaikutus; kontekstuaalisuus; keskustelunanalyysi
Vapaat asiasanat: yhteisoppiminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 3