A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Algorithms and Logic as Programming Primers (2019)


Niemelä, P., Valmari, A., & Ali-Löytty, S. (2019). Algorithms and Logic as Programming Primers. In B. M. McLaren, R. Reilly, S. Zvacek, & J. Uhomoibhi (Eds.), Computers Supported Education : 10th International Conference, CSEDU 2018, Funchal, Madeira, Portugal, March 15-17, 2018, Revised Selected Papers (pp. 357-383). Springer Nature Switzerland AG. Communications in Computer and Information Science, 1022. https://doi.org/10.1007/978-3-030-21151-6_18


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niemelä, Pia; Valmari, Antti; Ali-Löytty, Simo

Emojulkaisu: Computers Supported Education : 10th International Conference, CSEDU 2018, Funchal, Madeira, Portugal, March 15-17, 2018, Revised Selected Papers

Emojulkaisun toimittajat: McLaren, Bruce M.; Reilly, Rob; Zvacek, Susan; Uhomoibhi, James

ISBN: 978-3-030-21150-9

Lehti tai sarja: Communications in Computer and Information Science

ISSN: 1865-0929

eISSN: 1865-0937

Julkaisuvuosi: 2019

Sarjan numero: 1022

Artikkelin sivunumerot: 357-383

Kirjan kokonaissivumäärä: 588

Kustantaja: Springer Nature Switzerland AG

Kustannuspaikka: Cham

Julkaisumaa: Sveitsi

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-21151-6_18

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66649

Lisätietoja: 10th International Conference on Computer Supported Education March 15-17, 2018, in Funchal, Madeira, Portugal


YSO-asiasanat: matematiikka; tietotekniikka; taidot; opetusohjelmat (oppilaitokset); ammatillinen kehitys

Vapaat asiasanat: K-12 computer science education; computing in math syllabus; digital skills gap; professional development of software professionals; effectiveness of education; continuous vs. discrete math; computational vs. specificational thinking


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 01:22