A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Adaptive techniques in e-Learning for transnational programs (2019)


Subirats, L., Fort, S., Martín, Á., Huion, P., Peltonen, M., Nousiainen, T., Miakush, I., Vesisenaho, M., & Sacha, G. M. (2019). Adaptive techniques in e-Learning for transnational programs. In M. Á. Conde González, F. J. Rodríguez Sedano, C. Fernández Llamas, & F. J. García-Peñalvo (Eds.), TEEM'19 : Proceedings of the Seventh International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (pp. 879-884). ACM. https://doi.org/10.1145/3362789.3362907


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSubirats, Laia; Fort, Santiago; Martín, Álvaro; Huion, Patricia; Peltonen, Marika; Nousiainen, Tuula; Miakush, Iryna; Vesisenaho, Mikko; Sacha, G. M.

EmojulkaisuTEEM'19 : Proceedings of the Seventh International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality

Emojulkaisun toimittajatConde González, Miguel Ángel; Rodríguez Sedano, Francisco Jesús; Fernández Llamas, Camino; García-Peñalvo, Francisco José

Konferenssin paikka ja aikaLeón, Spain16.-18.10.2019

ISBN978-1-4503-7191-9

Julkaisuvuosi2019

Artikkelin sivunumerot879-884

Kirjan kokonaissivumäärä1059

KustantajaACM

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1145/3362789.3362907

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93711


Tiivistelmä

In this article we present a set of methods and models to help the inclusion of information and communication technologies (ICTs) in transnational programs. The material that we are presenting takes advantage of several adaptive models that automatically react to students' activity. These models are extremely useful in environments where a huge number of very different students (such as those found in transnational programs) are enrolled in the courses or where the distance is a problem for face-to-face activities. We present the theoretical background, the gamification and adaptive techniques included in the model and the platform where the courses are implemented.


YSO-asiasanatverkko-oppiminenoppimisalustatpelillistäminenkoulutusohjelmatylirajaisuus

Vapaat asiasanate-learning; gamification; adaptive environments; transnational programs


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 04:45