A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Hard Competencies Satisfaction Levels for Software Engineers : A Unified Framework (2019)


Assyne, N. (2019). Hard Competencies Satisfaction Levels for Software Engineers : A Unified Framework. In S. Hyrynsalmi, M. Suoranta, A. Nguyen-Duc, P. Tyrväinen, & P. Abrahamsson (Eds.), ICSOB 2019 : 10th International Conference of Software Business (pp. 345-350). Springer. Lecture Notes in Business Information Processing, 370. https://doi.org/10.1007/978-3-030-33742-1_27


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAssyne, Nana

EmojulkaisuICSOB 2019 : 10th International Conference of Software Business

Emojulkaisun toimittajatHyrynsalmi, Sami; Suoranta, Mari; Nguyen-Duc, Anh; Tyrväinen, Pasi; Abrahamsson, Pekka

Konferenssin paikka ja aikaJyväskylä, Finland18.-20.11.2019

ISBN978-3-030-33741-4

eISBN978-3-030-33742-1

Lehti tai sarjaLecture Notes in Business Information Processing

ISSN1865-1348

eISSN1865-1356

Julkaisuvuosi2019

Sarjan numero370

Artikkelin sivunumerot345-350

Kirjan kokonaissivumäärä418

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-33742-1_27

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67306


Tiivistelmä

Software engineer’s/developer’s competency has long been established as a key pillar for the development of software. Nevertheless, the satisfaction levels derived from using a competency needs more investigation. The aim of this paper is to propose a framework for identifying hard competencies and their satisfaction levels. The paper contributes to the software engineering competency research by highlighting the satisfaction levels of hard competence for the benefit of the educators (academia), software engineers and users of software competence (practitioner).


YSO-asiasanatohjelmistokehittäjätkompetenssiosaaminentyytyväisyys

Vapaat asiasanathard competency; technical competency; software engineers’ competencies; competence satisfaction levels


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:01