D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Multidisciplinary and Phenomenonbased Learning in a STEAM Framework (2019)
Fenyvesi, K. (2019). Multidisciplinary and Phenomenonbased Learning in a STEAM Framework. In T. P. Szabó, K. Fenyvesi, G. Soundararaj, & T. Kangasvieri (Eds.), Everyday Creativity : Boosting creative resources with Finnish models of Education. Teachers' Handbook (pp. 71-73). Jyväskylän yliopisto. https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66599
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Fenyvesi, Kristóf
Emojulkaisu: Everyday Creativity : Boosting creative resources with Finnish models of Education. Teachers' Handbook
Emojulkaisun toimittajat: Szabó, Tamás Pèter; Fenyvesi, Kristóf; Soundararaj, Gomathy; Kangasvieri, Tea
ISBN: 978-951-39-7856-3
eISBN: 978-951-39-7857-0
Julkaisuvuosi: 2019
Artikkelin sivunumerot: 71-73
Kirjan kokonaissivumäärä: 129
Kustantaja: Jyväskylän yliopisto
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66599
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67219
Lisätietoja: Emoteos julkaistu myös unkariksi ja romaniaksi.
YSO-asiasanat: oppiminen; ilmiöt; monialaisuus; tiede; teknologia; taiteenlajit; matematiikka
Vapaat asiasanat: STEAM learning
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- EVERYDAY CREATIVITY – boosting the internal creative resources of European schools with Finnish models for education for creativity
- Szabó, Tamás
- Euroopan komissio
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: