A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Narratives in L2 Learner Identity Development (2019)


Kalaja, P., & Ruohotie-Lyhty, M. (2019). Narratives in L2 Learner Identity Development. Learner Development Journal, 1(3), 79-95. https://ldjournalsite.files.wordpress.com/2019/12/ldj-1-3-kalaja-ruohotie-lyhty-2.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKalaja, Paula; Ruohotie-Lyhty, Maria

Lehti tai sarjaLearner Development Journal

eISSN2433-5401

Julkaisuvuosi2019

Volyymi1

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot79-95

KustantajaJALT Learner Development SIG

JulkaisumaaJapani

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://ldjournalsite.files.wordpress.com/2019/12/ldj-1-3-kalaja-ruohotie-lyhty-2.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67479


Tiivistelmä

This article focuses on second or foreign language (L2) learner identity and its development as discursively constructed, and we will summarize four studies conducted on this topic. The studies were conducted in the context of L2 teacher education in Finland, and the participants were student teachers (pre-service teachers) or recently qualified teachers of English or other L2s. As data we made use of narratives in different modes (oral, written, visual). The summarizing of the studies will be followed by a joint critical discussion of the theoretical and methodological lessons learned and possible applications.


YSO-asiasanattoinen kielikieltenopetusidentiteetti

Vapaat asiasanatL2 learner identity; identity development; narrative; discursive construction


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-25-03 klo 13:38