C1 Kustannettu tieteellinen erillisteos
Marketing Principles (2021)


Pride, W. M., Ferrell, OC., Lukas, B. A., Schembri, S., Niininen, O., & Casidy, R. (2021). Marketing Principles (4th ed.). Cengage Learning.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza

eISBN978-0-17-044665-5

Painos4th ed.

Julkaisuvuosi2021

KustantajaCengage Learning

JulkaisumaaAustralia

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaPublished online only in Cengage MindTap platform.


Tiivistelmä

This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.


YSO-asiasanatmarkkinointidigitaalinen markkinointisosiaalinen mediaasiakassuhdetoimitusketjutkestävä kehitysglobalisaatio


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2021

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 20:56