C1 Kustannettu tieteellinen erillisteos
Marketing Principles (2021)
Pride, W. M., Ferrell, OC., Lukas, B. A., Schembri, S., Niininen, O., & Casidy, R. (2021). Marketing Principles (4th ed.). Cengage Learning.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza
eISBN: 978-0-17-044665-5
Painos: 4th ed.
Julkaisuvuosi: 2021
Kustantaja: Cengage Learning
Julkaisumaa: Australia
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Published online only in Cengage MindTap platform.
Tiivistelmä
This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.
YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi; sosiaalinen media; asiakassuhde; toimitusketjut; kestävä kehitys; globalisaatio
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2021
JUFO-taso: 1