C1 Book
Marketing Principles (2021)


Pride, W. M., Ferrell, O., Lukas, B. A., Schembri, S., Niininen, O., & Casidy, R. (2021). Marketing Principles (4th ed.). Cengage Learning.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza

eISBN: 978-0-17-044665-5

Painos: 4th ed.

Julkaisuvuosi: 2021

Kustantaja: Cengage Learning

Julkaisumaa: Australia

Julkaisun kieli: englanti

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Lisätietoja: Published online only in Cengage MindTap platform.


Tiivistelmä

This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.


YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi; sosiaalinen media; asiakassuhde; toimitusketjut; kestävä kehitys; globalisaatio


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2021

Alustava JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-07-07 klo 17:56