C1 Book
Marketing Principles (2021)


Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza (2021). Marketing Principles. Cengage Learning.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza

eISBN: 978-0-17-044665-5

Painos: 4th ed.

Julkaisuvuosi: 2021

Kustantaja: Cengage Learning

Julkaisumaa: Australia

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: Published online only in Cengage MindTap platform.


Tiivistelmä

This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.


YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi; sosiaalinen media; asiakassuhde; toimitusketjut; kestävä kehitys; globalisaatio


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä


Viimeisin päivitys 2020-07-08 klo 11:10