E1 Popularised article, newspaper article
Saavutettavuutta ja monikanavaisuutta digipedagogiikkaan (2020)


Ladonlahti, Tarja (2020). Saavutettavuutta ja monikanavaisuutta digipedagogiikkaan. Ruusupuiston kärkiuutiset, 2020 (2). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2020/4


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Ladonlahti, Tarja

Journal or series: Ruusupuiston kärkiuutiset

Publication year: 2020

Volume: 2020

Issue number: 2

Publisher: Jyväskylän yliopisto

Place of Publication: Jyväskylä

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2020/4

Open Access: Publication published in an open access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69845


Abstract

Miten luentotallenteeni tavoittaa viittomakielisen opiskelijan? Miten hitaasti lukeva opiskelijani selviää artikkelimateriaaleista? Miten toimin opettajana, kun muutama opiskelija vie kaiken tilan? Nämä kysymykset ovat tuttuja digitaalisissa oppimisympäristöissä toimivalle opettajalle. Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan ja etäopetusmallien yleistymisen takia näitä kysymyksiä miettii nyt entistä useampi opettaja. Muun muassa näihin kysymyksiin etsitään hyviä käytänteitä myös kansainvälisessä TINEL-hankkeessa.


Keywords: sign language users; students; learning environment; teaching and instruction; unusual conditions; online teaching; study material


Contributing organizations

JYU units:


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2020


Last updated on 2020-18-08 at 13:21