A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Let Me Hack It : Teachers’ Perceptions About ‘Making’ in Education (2020)
Heilala, V., Saarela, M., Reponen, S., & Kärkkäinen, T. (2020). Let Me Hack It : Teachers’ Perceptions About ‘Making’ in Education. In A. El Moussati, K. Kpalma, M. G. Belkasmi, M. Saber, & S. Guégan (Eds.), SmartICT 2019 : Advances in Smart Technologies Applications and Case Studies (684, pp. 509-518). Springer. Lecture Notes in Electrical Engineering. https://doi.org/10.1007/978-3-030-53187-4_55
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Heilala, Ville; Saarela, Mirka; Reponen, Sanna; Kärkkäinen, Tommi
Emojulkaisu: SmartICT 2019 : Advances in Smart Technologies Applications and Case Studies
Emojulkaisun toimittajat: El Moussati, Ali; Kpalma, Kidiyo; Belkasmi, Mohammed Ghaouth; Saber, Mohammed; Guégan, Sylvain
Konferenssin paikka ja aika: Saidia, Morocco, 26.-28.2019
ISBN: 978-3-030-53186-7
eISBN: 978-3-030-53187-4
Lehti tai sarja: Lecture Notes in Electrical Engineering
ISSN: 1876-1100
eISSN: 1876-1119
Julkaisuvuosi: 2020
Volyymi: 684
Artikkelin sivunumerot: 509-518
Kirjan kokonaissivumäärä: 740
Kustantaja: Springer
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-53187-4_55
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71469
Tiivistelmä
Making in education is an emergent practice focusing on learners as creators of things in a collaborative fashion while promoting knowledge construction through technology, design, and creative self-expression. Teachers’ (n=33) opinions about making were studied using an online questionnaire after they had attended an online course for professional development about making in education. The results suggest that there exists a group of educators who consider making as a promising approach in education and want to promote its use in schools.
YSO-asiasanat: digitaaliset ihmistieteet; opetus; opiskelijat; toimijuus; luovuus; ohjelmointi
Vapaat asiasanat: luova teknologia
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2020
JUFO-taso: 1
- Human and Machine based Intelligence in Learning (Informaatioteknologian tiedekunta IT) HUMBLE
- Koulutusteknologia ja kognitiotiede (Informaatioteknologian tiedekunta IT) LEACS
- Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTe
- Digitalization in and for learning and interaction (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.LearnDigi