A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Let Me Hack It : Teachers’ Perceptions About ‘Making’ in Education (2020)


Heilala, V., Saarela, M., Reponen, S., & Kärkkäinen, T. (2020). Let Me Hack It : Teachers’ Perceptions About ‘Making’ in Education. In A. El Moussati, K. Kpalma, M. G. Belkasmi, M. Saber, & S. Guégan (Eds.), SmartICT 2019 : Advances in Smart Technologies Applications and Case Studies (684, pp. 509-518). Springer. Lecture Notes in Electrical Engineering. https://doi.org/10.1007/978-3-030-53187-4_55


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHeilala, Ville; Saarela, Mirka; Reponen, Sanna; Kärkkäinen, Tommi

EmojulkaisuSmartICT 2019 : Advances in Smart Technologies Applications and Case Studies

Emojulkaisun toimittajatEl Moussati, Ali; Kpalma, Kidiyo; Belkasmi, Mohammed Ghaouth; Saber, Mohammed; Guégan, Sylvain

Konferenssin paikka ja aikaSaidia, Morocco26.-28.2019

ISBN978-3-030-53186-7

eISBN978-3-030-53187-4

Lehti tai sarjaLecture Notes in Electrical Engineering

ISSN1876-1100

eISSN1876-1119

Julkaisuvuosi2020

Volyymi684

Artikkelin sivunumerot509-518

Kirjan kokonaissivumäärä740

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-53187-4_55

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71469


Tiivistelmä

Making in education is an emergent practice focusing on learners as creators of things in a collaborative fashion while promoting knowledge construction through technology, design, and creative self-expression. Teachers’ (n=33) opinions about making were studied using an online questionnaire after they had attended an online course for professional development about making in education. The results suggest that there exists a group of educators who consider making as a promising approach in education and want to promote its use in schools.


YSO-asiasanatdigitaaliset ihmistieteetopetusopiskelijattoimijuusluovuusohjelmointi

Vapaat asiasanatluova teknologia


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2020

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-22-04 klo 16:32