A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Let Me Hack It : Teachers’ Perceptions About ‘Making’ in Education (2020)


Heilala, Ville; Saarela, Mirka; Reponen, Sanna; Kärkkäinen, Tommi (2020). Let Me Hack It : Teachers’ Perceptions About ‘Making’ in Education. In El Moussati, Ali; Kpalma, Kidiyo; Belkasmi, Mohammed Ghaouth; Saber, Mohammed; Guégan, Sylvain (Eds.) SmartICT 2019 : Advances in Smart Technologies Applications and Case Studies, Lecture Notes in Electrical Engineering. Cham: Springer 684, 509-518. DOI: 10.1007/978-3-030-53187-4_55


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Heilala, Ville; Saarela, Mirka; Reponen, Sanna; Kärkkäinen, Tommi

Emojulkaisu: SmartICT 2019 : Advances in Smart Technologies Applications and Case Studies

Emojulkaisun toimittajat: El Moussati, Ali; Kpalma, Kidiyo; Belkasmi, Mohammed Ghaouth; Saber, Mohammed; Guégan, Sylvain

Konferenssin paikka ja aika: Saidia, Morocco, 26.-28.2019

ISBN: 978-3-030-53186-7

eISBN: 978-3-030-53187-4

Lehti tai sarja: Lecture Notes in Electrical Engineering

ISSN: 1876-1100

eISSN: 1876-1119

Julkaisuvuosi: 2020

Volyymi: 684

Artikkelin sivunumerot: 509-518

Kirjan kokonaissivumäärä: 740

Kustantaja: Springer

Kustannuspaikka: Cham

Julkaisumaa: Sveitsi

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-53187-4_55

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71469


Tiivistelmä

Making in education is an emergent practice focusing on learners as creators of things in a collaborative fashion while promoting knowledge construction through technology, design, and creative self-expression. Teachers’ (n=33) opinions about making were studied using an online questionnaire after they had attended an online course for professional development about making in education. The results suggest that there exists a group of educators who consider making as a promising approach in education and want to promote its use in schools.


YSO-asiasanat: digitaaliset ihmistieteet; opetus; opiskelijat; toimijuus; luovuus; ohjelmointi

Vapaat asiasanat: luova teknologia


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä


Viimeisin päivitys 2020-19-08 klo 12:55