B1 Non-refereed journal articles
Opetusdialogi luokkahuoneessa : opettajan tarjoama tuki, yhteinen tiedonrakennus ja yhteys akateemiseen suoriutumiseen (2019)


Muhonen, H. (2019). Opetusdialogi luokkahuoneessa : opettajan tarjoama tuki, yhteinen tiedonrakennus ja yhteys akateemiseen suoriutumiseen. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 29(1), 19-25.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsMuhonen, Heli

Journal or seriesOppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin

ISSN1236-2778

Publication year2019

Volume29

Issue number1

Pages range19-25

PublisherNiilo Mäki Instituutti

Place of PublicationJyväskylä

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open accessDelayed open access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78349

Additional informationLektio praecursoria


Abstract

Heli Muhosen kasvatustieteen väitöskirja ”Educational dialogue in the classroom: Scaffolding, knowledge building and associations with academic performance” (Opetusdialogin laatu on yhteydessä oppimiseen) tarkastettiin Jyväskylän yliopiston Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa 4.5.2018. Vastaväittäjänä toimi professori Kristiina Kumpulainen Helsingin yliopistosta ja kustoksena professori Marja-Kristiina Lerkkanen Jyväskylän yliopistosta.


Keywordsclass teachingclassroom workteaching situationteacher-pupil relationshipdialogue


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2020


Last updated on 2024-25-03 at 13:37