B1 Non-refereed journal articles
Opetusdialogi luokkahuoneessa : opettajan tarjoama tuki, yhteinen tiedonrakennus ja yhteys akateemiseen suoriutumiseen (2019)
Muhonen, H. (2019). Opetusdialogi luokkahuoneessa : opettajan tarjoama tuki, yhteinen tiedonrakennus ja yhteys akateemiseen suoriutumiseen. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 29(1), 19-25.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Muhonen, Heli
Journal or series: Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin
ISSN: 1236-2778
Publication year: 2019
Volume: 29
Issue number: 1
Pages range: 19-25
Publisher: Niilo Mäki Instituutti
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access: Delayed open access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78349
Additional information: Lektio praecursoria
Abstract
Heli Muhosen kasvatustieteen väitöskirja ”Educational dialogue in the classroom: Scaffolding, knowledge building and associations with academic performance” (Opetusdialogin laatu on yhteydessä oppimiseen) tarkastettiin Jyväskylän yliopiston Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa 4.5.2018. Vastaväittäjänä toimi professori Kristiina Kumpulainen Helsingin yliopistosta ja kustoksena professori Marja-Kristiina Lerkkanen Jyväskylän yliopistosta.
Keywords: class teaching; classroom work; teaching situation; teacher-pupil relationship; dialogue
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2020