B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
Opetusdialogi luokkahuoneessa : opettajan tarjoama tuki, yhteinen tiedonrakennus ja yhteys akateemiseen suoriutumiseen (2019)


Muhonen, H. (2019). Opetusdialogi luokkahuoneessa : opettajan tarjoama tuki, yhteinen tiedonrakennus ja yhteys akateemiseen suoriutumiseen. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 29(1), 19-25.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMuhonen, Heli

Lehti tai sarjaOppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin

ISSN1236-2778

Julkaisuvuosi2019

Volyymi29

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot19-25

KustantajaNiilo Mäki Instituutti

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuusViivästetysti avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78349

LisätietojaLektio praecursoria


Tiivistelmä

Heli Muhosen kasvatustieteen väitöskirja ”Educational dialogue in the classroom: Scaffolding, knowledge building and associations with academic performance” (Opetusdialogin laatu on yhteydessä oppimiseen) tarkastettiin Jyväskylän yliopiston Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa 4.5.2018. Vastaväittäjänä toimi professori Kristiina Kumpulainen Helsingin yliopistosta ja kustoksena professori Marja-Kristiina Lerkkanen Jyväskylän yliopistosta.


YSO-asiasanatluokkaopetusluokkatyöskentelyopetustilanneopettaja-oppilassuhdedialogi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2020


Viimeisin päivitys 2024-25-03 klo 13:37