D1 Article in a trade journal
Oppilasjohtoiset työtavat edistävät osallistumista ja fyysistä aktiivisuutta liikuntatunneilla (2020)
Huovinen, T. (2020). Oppilasjohtoiset työtavat edistävät osallistumista ja fyysistä aktiivisuutta liikuntatunneilla. Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja, 2020(1), 30-31.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Huovinen, Terhi
Journal or series: Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja
ISSN: 2242-0134
Publication year: 2020
Volume: 2020
Issue number: 1
Pages range: 30-31
Publisher: Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry.
Place of Publication: Helsinki
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79524
Additional information: Artikkeli perustuu väitöskirjaan: Huovinen, T. (2019). Oppilaiden osallistumista ja fyysistä aktiivisuutta edistävä liikunnanopetus perusopetuksen heterogeenisessa oppilasryhmässä. University of Jyväskylä. JYU Dissertations 135. Luettavissa http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7851-8.
Keywords: comprehensive school; physical education (school subject); physical activity; participation; educational objectives; educational methods; learning environment; teaching groups; encounter
Free keywords: oppilaslähtöisyys
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2020