D2 Article in a professional book
Historian oppimisympäristöt : tutkivan oppimisen hyödyt ja haasteet (2020)
Veijola, A., Rautiainen, M., & Mikkonen, S. (2020). Historian oppimisympäristöt : tutkivan oppimisen hyödyt ja haasteet. In A. Veijola, O.-P. Salo, & S. Roos (Eds.), Merkityksellistä oppimista etsimässä : oppimisympäristöjen moninaisuus nyt ja tulevaisuudessa (pp. 267-278). Jyväskylän normaalikoulu, Jyväskylän yliopisto. Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja, 16.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Veijola, Anna; Rautiainen, Matti; Mikkonen, Simo
Parent publication: Merkityksellistä oppimista etsimässä : oppimisympäristöjen moninaisuus nyt ja tulevaisuudessa
Parent publication editors: Veijola, Anna; Salo, Olli-Pekka; Roos, Susanne
ISBN: 978-951-39-8211-9
Journal or series: Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja
ISSN: 1457-7119
Publication year: 2020
Number in series: 16
Pages range: 267-278
Number of pages in the book: 299
Publisher: Jyväskylän normaalikoulu, Jyväskylän yliopisto
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Keywords: investigative learning; collaborative learning; history; learning environment; educational methods; learning process
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2020
Parent publication with JYU authors: