A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Dialectics in CLIL Classrooms (2020)


deBoer, M., & Leontjev, D. (2020). Dialectics in CLIL Classrooms. In M. deBoer, & D. Leontjev (Eds.), Assessment and Learning in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classrooms : Approaches and Conceptualisations (pp. 253-263). Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-030-54128-6_11


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatdeBoer, Mark; Leontjev, Dmitri

EmojulkaisuAssessment and Learning in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classrooms : Approaches and Conceptualisations

Emojulkaisun toimittajatdeBoer, Mark; Leontjev, Dmitri

ISBN978-3-030-54127-9

eISBN978-3-030-54128-6

Julkaisuvuosi2020

Artikkelin sivunumerot253-263

Kirjan kokonaissivumäärä263

KustantajaSpringer International Publishing

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-54128-6_11

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74243


Tiivistelmä

Based on the insights that emerged in the chapters to this volume, in this chapter, we revisit the following: (a) relationship between teaching, learning, and assessment in the classroom-based assessment cycle (Davison 2008) and (b) integration in assessment in CLIL (Leung and Morton 2016). Two guiding questions will mediate our discussion: What is assessment promoting learning in CLIL? and How can assessment promoting learning in CLIL help to conceptualise assessment promoting learning in general?


YSO-asiasanatoppiminenkieli ja kieletkielen oppiminenvieraskielinen opetusdialektiikka


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2020

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 20:36