A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Dialectics in CLIL Classrooms (2020)
deBoer, M., & Leontjev, D. (2020). Dialectics in CLIL Classrooms. In M. deBoer, & D. Leontjev (Eds.), Assessment and Learning in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classrooms : Approaches and Conceptualisations (pp. 253-263). Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-030-54128-6_11
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: deBoer, Mark; Leontjev, Dmitri
Emojulkaisu: Assessment and Learning in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classrooms : Approaches and Conceptualisations
Emojulkaisun toimittajat: deBoer, Mark; Leontjev, Dmitri
ISBN: 978-3-030-54127-9
eISBN: 978-3-030-54128-6
Julkaisuvuosi: 2020
Artikkelin sivunumerot: 253-263
Kirjan kokonaissivumäärä: 263
Kustantaja: Springer International Publishing
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-54128-6_11
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74243
Tiivistelmä
Based on the insights that emerged in the chapters to this volume, in this chapter, we revisit the following: (a) relationship between teaching, learning, and assessment in the classroom-based assessment cycle (Davison 2008) and (b) integration in assessment in CLIL (Leung and Morton 2016). Two guiding questions will mediate our discussion: What is assessment promoting learning in CLIL? and How can assessment promoting learning in CLIL help to conceptualise assessment promoting learning in general?
YSO-asiasanat: oppiminen; kieli ja kielet; kielen oppiminen; vieraskielinen opetus; dialektiikka
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2020
JUFO-taso: 2
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: