C2 Toimitettu kirja, kokoomateos, konferenssijulkaisu tai lehden erikoisnumero
Public Relations (2021)
Valentini, C. (Ed.). (2021). Public Relations. Mouton De Gruyter. Handbooks of Communication Science, 27. https://doi.org/10.1515/9783110554250
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Valentini, Chiara
ISBN: 978-3-11-055229-4
eISBN: 978-3-11-055425-0
Lehti tai sarja: Handbooks of Communication Science
ISSN: 2199-6288
eISSN: 2199-627X
Julkaisuvuosi: 2021
Sarjan numero: 27
Kirjan kokonaissivumäärä: 650
Kustantaja: Mouton De Gruyter
Kustannuspaikka: Berlin
Julkaisumaa: Saksa
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1515/9783110554250
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Tiivistelmä
This volume offers a compilation of key classical public relations theories and theories for public relations, as well as key models and concepts. These will be presented, explained and critically discussed to offer the reader an understanding of the theoretical and practical contribution of public relations as an applied communication science.
YSO-asiasanat: suhdetoiminta; yhteisöviestintä; yritysviestintä; ulkoinen viestintä; vaikuttaminen; maineenhallinta
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2021
JUFO-taso: 2
Tähän julkaisuun sisältyvät artikkelit, joissa JYU:n tekijöitä:
- Valentini, C. (2021). Mapping public relations theory : Concluding reflections and future directions . In C. Valentini (Ed.), Public Relations (pp. 615-628). Mouton De Gruyter. Handbooks of Communication Science, 27. https://doi.org/10.1515/9783110554250-032
- Olkkonen, L., & Luoma-aho, V. (2021). Public relations and expectation theory : Introducing Relationship Expectation Theory (RET) for public relations. In C. Valentini (Ed.), Public Relations (pp. 541-562). Mouton De Gruyter. Handbooks of Communication Science, 27. https://doi.org/10.1515/9783110554250-028
- Valentini, C. (2021). Public relations and social influence : Understanding the roots of a contested profession. In C. Valentini (Ed.), Public Relations (pp. 3-20). Mouton De Gruyter. Handbooks of Communication Science, 27. https://doi.org/10.1515/9783110554250-001