A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Emotionalisierung als persuasive Strategie in Leitartikeln schwedischsprachiger Regionalzeitungen (2020)


Skog-Södersved, M., & Malmqvist, A. (2020). Emotionalisierung als persuasive Strategie in Leitartikeln schwedischsprachiger Regionalzeitungen. In H. E. H. Lenk, & H. W. Giessen (Eds.), Persuasionsstile in Europa : Strategien und Mittel des Überzeugens in Zeitungskommentaren aus kulturkontrastiver Sicht (pp. 53-74). Frank & Timme. Sprachwissenschaft, 47.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSkog-Södersved, Mariann; Malmqvist, Anita

EmojulkaisuPersuasionsstile in Europa : Strategien und Mittel des Überzeugens in Zeitungskommentaren aus kulturkontrastiver Sicht

Emojulkaisun toimittajatLenk, Hartmut E. H.; Giessen, Hans W.

ISBN978-3-7329-0517-1

eISBN978-3-7329-9482-3

Lehti tai sarjaSprachwissenschaft

ISSN1862-6149

Julkaisuvuosi2020

Sarjan numero47

Artikkelin sivunumerot53-74

Kirjan kokonaissivumäärä238

KustantajaFrank & Timme

KustannuspaikkaBerlin

JulkaisumaaSaksa

Julkaisun kielisaksa

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatsanomalehdetpaikallislehdetkielenkäyttöemotionaalisuusruotsin kieliviestintästrategiat


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2020

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 20:26