A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Emotionalisierung als persuasive Strategie in Leitartikeln schwedischsprachiger Regionalzeitungen (2020)
Skog-Södersved, M., & Malmqvist, A. (2020). Emotionalisierung als persuasive Strategie in Leitartikeln schwedischsprachiger Regionalzeitungen. In H. E. H. Lenk, & H. W. Giessen (Eds.), Persuasionsstile in Europa : Strategien und Mittel des Überzeugens in Zeitungskommentaren aus kulturkontrastiver Sicht (pp. 53-74). Frank & Timme. Sprachwissenschaft, 47.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Skog-Södersved, Mariann; Malmqvist, Anita
Emojulkaisu: Persuasionsstile in Europa : Strategien und Mittel des Überzeugens in Zeitungskommentaren aus kulturkontrastiver Sicht
Emojulkaisun toimittajat: Lenk, Hartmut E. H.; Giessen, Hans W.
ISBN: 978-3-7329-0517-1
eISBN: 978-3-7329-9482-3
Lehti tai sarja: Sprachwissenschaft
ISSN: 1862-6149
Julkaisuvuosi: 2020
Sarjan numero: 47
Artikkelin sivunumerot: 53-74
Kirjan kokonaissivumäärä: 238
Kustantaja: Frank & Timme
Kustannuspaikka: Berlin
Julkaisumaa: Saksa
Julkaisun kieli: saksa
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: sanomalehdet; paikallislehdet; kielenkäyttö; emotionaalisuus; ruotsin kieli; viestintästrategiat
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2020
JUFO-taso: 1