A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Emotionalisierung als persuasive Strategie in Leitartikeln schwedischsprachiger Regionalzeitungen (2020)


Skog-Södersved, Mariann; Malmqvist, Anita (2020). Emotionalisierung als persuasive Strategie in Leitartikeln schwedischsprachiger Regionalzeitungen. In Lenk, Hartmut E. H.; Giessen, Hans W. (Eds.) Persuasionsstile in Europa : Strategien und Mittel des Überzeugens in Zeitungskommentaren aus kulturkontrastiver Sicht (pp. 53-74). Sprachwissenschaft, 47. Berlin: Frank & Timme.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Skog-Södersved, Mariann; Malmqvist, Anita

Emojulkaisu: Persuasionsstile in Europa : Strategien und Mittel des Überzeugens in Zeitungskommentaren aus kulturkontrastiver Sicht

Emojulkaisun toimittajat: Lenk, Hartmut E. H.; Giessen, Hans W.

ISBN: 978-3-7329-0517-1

eISBN: 978-3-7329-9482-3

Lehti tai sarja: Sprachwissenschaft

ISSN: 1862-6149

Julkaisuvuosi: 2020

Sarjan numero: 47

Artikkelin sivunumerot: 53-74

Kirjan kokonaissivumäärä: 238

Kustantaja: Frank & Timme

Kustannuspaikka: Berlin

Julkaisumaa: Saksa

Julkaisun kieli: saksa

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: sanomalehdet; paikallislehdet; kielenkäyttö; emotionaalisuus; ruotsin kieli; viestintästrategiat


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä


Viimeisin päivitys 2020-14-12 klo 08:52