D2 Article in a professional book
Miten työelämäläheisyys saadaan opetussuunnitelmatasolta osaksi käytännön opetusta? : esimerkkinä kulttuurialan koulutus (2020)
Kumpulainen, K., Fingerroos, O., Pyykkönen, M., & Vierimaa, S. (2020). Miten työelämäläheisyys saadaan opetussuunnitelmatasolta osaksi käytännön opetusta? : esimerkkinä kulttuurialan koulutus. In A. Virtanen, J. Helin, & P. Tynjälä (Eds.), Työelämäpedagogiikka korkeakoulutuksessa (pp. 132-136). Koulutuksen tutkimuslaitos. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8414-4
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Kumpulainen, Kaisu; Fingerroos, Outi; Pyykkönen, Miikka; Vierimaa, Sanna
Parent publication: Työelämäpedagogiikka korkeakoulutuksessa
Parent publication editors: Virtanen, Anne; Helin, Jouni; Tynjälä, Päivi
ISBN: 978-951-39-8413-7
eISBN: 978-951-39-8414-4
Publication year: 2020
Pages range: 132-136
Number of pages in the book: 182
Publisher: Koulutuksen tutkimuslaitos
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8414-4
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73194
Keywords: working life; transferable skills; working life orientation; connections to working life; institutions of higher education; tertiary education; curricula; culture sector
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2020
Parent publication with JYU authors: