D1 Artikkeli ammattilehdessä
Improving Accessibility of eLearning in Higher Education from Universal Design for Learning Perspective (2019)
Saarela, M., Eftring, H., Petrie, H., Torkildsby, A. B., & Ladonlahti, T. (2019). Improving Accessibility of eLearning in Higher Education from Universal Design for Learning Perspective. HAMK Unlimited : Journal, 28.8.2019. http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020051127200
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Saarela, Merja; Eftring, Håkan; Petrie, Helen; Torkildsby, Anne Britt; Ladonlahti, Tarja
Lehti tai sarja: HAMK Unlimited : Journal
eISSN: 2343-4708
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 28.8.2019
Kustantaja: Hämeen ammattikorkeakoulu
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020051127200
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74022
YSO-asiasanat: korkeakouluopetus; verkkokurssit; verkko-oppiminen; saavutettavuus; inkluusio
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Towards Inclusive eLearning: Improving Accessibility of eLearning in Higher Education from Universal Design for Learning perspective
- Ladonlahti, Tarja
- Euroopan komissio
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2020