D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys
Kokemustieto yhteiskehittämisessä : hyppy asiakaslähtöisyyteen terveyspalveluissa (2021)
Kettunen, T., Kasila, K., Grahn, K., Jussila, L., Kaipainen, K., Kasila, K., Kettunen, T., Lappalainen, P., Lappalainen, R., Lumiaho, L., Lundgrén-Laine, H., Nykänen, E., Peränen, N., Punna, M., Mutanen, S., Rask, L.-M., & Savolainen, H. (2021). Kokemustieto yhteiskehittämisessä : hyppy asiakaslähtöisyyteen terveyspalveluissa. Jyväskylän yliopisto. JYU Reports, 1. https://doi.org/10.17011/jyureports/2021/1
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kettunen, Tarja; Kasila, Kirsti; Grahn, Kristina; Jussila, Liisa; Kaipainen, Kirsikka; Kasila, Kirsti; Kettunen, Tarja; Lappalainen, Päivi; Lappalainen, Raimo; Lumiaho, Liisa; et al.
eISBN: 978-951-39-8543-1
Lehti tai sarja: JYU Reports
eISSN: 2737-0046
Julkaisuvuosi: 2021
Sarjan numero: 1
Kirjan kokonaissivumäärä: 131
Kustantaja: Jyväskylän yliopisto
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
DOI: https://doi.org/10.17011/jyureports/2021/1
Pysyvä verkko-osoite: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74512
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
YSO-asiasanat: kokemustieto; kokemusasiantuntijat; asiakaskokemus; kokemukset; asiakkaat; terveydenhuolto; terveyspalvelut; kehittäminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2021