A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Multilingualism in Finnish Teacher Education (2021)
Monikielisyys suomalaisessa opettajankoulutuksessa
Szabó, T. P., Repo, E., Kekki, N., & Skinnari, K. (2021). Multilingualism in Finnish Teacher Education. In M. Wernicke, S. Hammer, A. Hansen, & T. Schroedler (Eds.), Preparing Teachers to Work with Multilingual Learners (pp. 58-81). Multilingual Matters. https://doi.org/10.21832/9781788926119-006
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Szabó, Tamás Péter; Repo, Elisa; Kekki, Niina; Skinnari, Kristiina
Emojulkaisu: Preparing Teachers to Work with Multilingual Learners
Emojulkaisun toimittajat: Wernicke, Meike; Hammer, Svenja; Hansen, Antje; Schroedler, Tobias
ISBN: 978-1-78892-609-6
Julkaisuvuosi: 2021
Artikkelin sivunumerot: 58-81
Kirjan kokonaissivumäärä: 256
Kustantaja: Multilingual Matters
Kustannuspaikka: Bristol
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21832/9781788926119-006
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75209
YSO-asiasanat: opettajat; opettajankoulutus; monikielisyys
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2021
JUFO-taso: 2