Omnichannel 2021 -kyselyaineisto
Karjaluoto, Heikki; Nyrhinen, Jussi; Uusitalo, Outi. (2023). Omnichannel 2021 Survey Data. V. 20.3.2021. University of Jyväskylä. https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/86219.
JYU-tekijät:
|
Kaikki tekijät: Karjaluoto, Heikki; Nyrhinen, Jussi; Uusitalo, Outi
Rahoittajat: Jyväskylän yliopisto
Oikeudenhaltijat:
Saatavuus ja tunnisteet
Saatavuustieto: Ota yhteyttä omistajaan
Aineiston julkaisuvuosi: 2023
URN-tunniste alkuperäisessä julkaisupaikassa: http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304032354
DOI-tunniste alkuperäisessä julkaisupaikassa: https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/86219
URN-tunniste JYXissä: http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304032354
DOI-tunniste JYXissä: https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/86219
Aineiston kuvailu
Kuvaus: ”Omnichannel 2021” -kyselyaineisto on suomenkielisiltä 18-75-vuotiailta kuluttajilta Manner-Suomessa verkkopaneelin avulla vuonna 2020 kerätty kyselyaineisto (n=1028). Aineisto käsittelee palvelukokemusta ja asiakasuskollisuutta verkkokaupan ja myymälätilan välillä sekä kuluttajien digitaalisia taitoja, asenteita ja odotuksia. Aineisto on anonyymi ja se koostuu monivalintakysymyksistä.
Aineiston kieli: suomi
YSO-asiasanat: kyselytutkimus; kulutus
Tieteenalat : 512 Liiketaloustiede; 520 Muut yhteiskuntatieteet
Seurantakohteet: Markkinointi (Kauppakorkeakoulu JSBE) YMA; Kestävä liiketoiminta ja talous (painoala) (Kauppakorkeakoulu JSBE) ; Aiemmin Vastuullinen liiketoiminta; Digitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala) (Kauppakorkeakoulu JSBE); Sosiologia (Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos YFI) SOS
Käsitteletkö erityisiä henkilötietoryhmiä tutkimuksessasi?: Ei