Omnichannel 2021 -kyselyaineisto


Karjaluoto, Heikki; Nyrhinen, Jussi; Uusitalo, Outi. (2023). Omnichannel 2021 Survey Data. V. 20.3.2021. University of Jyväskylä. https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/86219.


JYU-tekijät
  • Yhteyshenkilö (kyllä/ei)Kyllä
  • Yhteyshenkilö (kyllä/ei)Kyllä
  • Yhteyshenkilö (kyllä/ei)Kyllä

Kaikki tekijätKarjaluoto, Heikki; Nyrhinen, Jussi; Uusitalo, Outi

RahoittajatJyväskylän yliopisto

Oikeudenhaltijat


Saatavuus ja tunnisteet

SaatavuustietoOta yhteyttä omistajaan

Aineiston julkaisuvuosi2023

URN-tunniste alkuperäisessä julkaisupaikassahttp://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304032354

DOI-tunniste alkuperäisessä julkaisupaikassahttps://doi.org/10.17011/jyx/dataset/86219

URN-tunniste JYXissähttp://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304032354

DOI-tunniste JYXissähttps://doi.org/10.17011/jyx/dataset/86219


Aineiston kuvailu

Kuvaus”Omnichannel 2021” -kyselyaineisto on suomenkielisiltä 18-75-vuotiailta kuluttajilta Manner-Suomessa verkkopaneelin avulla vuonna 2020 kerätty kyselyaineisto (n=1028). Aineisto käsittelee palvelukokemusta ja asiakasuskollisuutta verkkokaupan ja myymälätilan välillä sekä kuluttajien digitaalisia taitoja, asenteita ja odotuksia. Aineisto on anonyymi ja se koostuu monivalintakysymyksistä.

Aineiston kielisuomi

YSO-asiasanatkyselytutkimuskulutus

Tieteenalat 512 Liiketaloustiede520 Muut yhteiskuntatieteet

SeurantakohteetMarkkinointi (Kauppakorkeakoulu JSBE) YMAKestävä liiketoiminta ja talous (painoala) (Kauppakorkeakoulu JSBE) ; Aiemmin Vastuullinen liiketoimintaDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala) (Kauppakorkeakoulu JSBE)Sosiologia (Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos YFI) SOS

Käsitteletkö erityisiä henkilötietoryhmiä tutkimuksessasi?Ei


Viimeisin päivitys 2024-04-04 klo 14:22