Qualitative, semi-structured online interviews with social media influencers on the topic of influencer uncoolness.
Ivanova, Ekaterina; Luoma-aho, Vilma; Munnukka, Juha; Bowden Jana. (2024). Qualitative, semi-structured online interviews with social media influencers on the topic of influencer uncoolness. V. 31.12.2024. University of Jyväskylä. https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/98624.
JYU-tekijät:
|
Kaikki tekijät: Ivanova, Ekaterina; Luoma-aho, Vilma; Munnukka, Juha; Bowden Jana
Rahoittajat: Liikesivistysrahasto; Kauppakorkeakoulu
Oikeudenhaltijat:
Saatavuus ja tunnisteet
Saatavuustieto: Ota yhteyttä omistajaan
Aineiston julkaisuvuosi: 2024
URN-tunniste alkuperäisessä julkaisupaikassa: http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202411267449
DOI-tunniste alkuperäisessä julkaisupaikassa: https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/98624
URN-tunniste JYXissä: http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202411267449
DOI-tunniste JYXissä: https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/98624
Aineiston kuvailu
Kuvaus: This dataset consists of qualitative, semi-structured online interviews with social media influencers on the topic of influencer uncoolness. The data was created for use in a doctoral dissertation, scientific publications, conferences, seminars, presentations, teaching materials, and practical applications. The method of data collection involved recording audio-only online interviews using JYU Zoom. The data type is audio recordings in .m4a format.
Aineiston kieli: englanti
Vapaat asiasanat: sosiaalisen median vaikuttajat; vaikuttajan siisteys; vaikuttajan cooleus; epäsiisteys; kvalitatiivinen; haastattelut; puolistrukturoitu.
YSO-asiasanat: vaikuttajamarkkinointi; somevaikuttajat; kvalitatiivinen tutkimus; haastattelut
Seurantakohteet: Viestinnän johtaminen (Kauppakorkeakoulu JSBE); Digitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala) (Kauppakorkeakoulu JSBE); Markkinointi (Kauppakorkeakoulu JSBE) YMA
Käsitteletkö erityisiä henkilötietoryhmiä tutkimuksessasi?: Ei