Vertaisarvioinnin harjoitusohjelma ja vertaisarviointien toteutus Ketosen väitöskirjassa
Ketonen, Laura. (2021). The training and practice of peer assessment in Ketonen's dissertation (2021). V. 31.5.2021. University of Jyväskylä. https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/76143.
Kaikki tekijät: Ketonen, Laura
Rahoittajat: Opettajankoulutuslaitos
Oikeudenhaltijat:
Saatavuus ja tunnisteet
Saatavuustieto: Ladattavissa verkosta
Aineiston julkaisuvuosi: 2021
Aineiston pysyvät tunnisteet: URN:NBN:fi:jyu-202106023379;10.17011/jyx/dataset/76143
URN-tunniste JYXissä: http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106023379
DOI-tunniste JYXissä: https://doi.org/10.17011/jyx/dataset/76143
Aineiston kuvailu
Interventio suunniteltiin vertaisarvioinnin aiempaa tutkimustietoa peruskoulun kontekstiin soveltaen. Materiaali toimii esimerkkinä siitä, miten vertaisarviointia voi harjoitella ja toteuttaa peruskoulussa osana oppiaineen opiskelua.
Aineiston kieli: suomi
Vapaat asiasanat: Vertaisarviointi; Fysiikka; Kemia; Tutkiva oppiminen
YSO-asiasanat: vertaisarviointi (arviointimenetelmät); fysiikka; kemia; oppiminen
Tieteenalat : 516 Kasvatustieteet
Käsitteletkö erityisiä henkilötietoryhmiä tutkimuksessasi?: Ei