A1 Journal article (refereed)
Uppfattningen av lärandestrategier hos elever som för det mesta talar finska hemma, men går i svenskspråkig skola (2016)
Harju-Luukkainen, H., Sulkunen, S., & Stolt, S. (2016). Uppfattningen av lärandestrategier hos elever som för det mesta talar finska hemma, men går i svenskspråkig skola. Kognition og Pædagogik, 26(99), 78-89.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Harju-Luukkainen, Heidi; Sulkunen, Sari; Stolt, Sofia
Journal or series: Kognition og Pædagogik
ISSN: 0906-6225
Publication year: 2016
Volume: 26
Issue number: 99
Pages range: 78-89
Publisher: Dansk Psykologisk Forlag
Publication country: Denmark
Publication language: Swedish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Keywords: Finnish language; Swedish language; schools (educational institutions)
Fields of science:
Contributing organizations
JYU units:
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2016
JUFO rating: 0