Go to Header
Go to Main Navigation
Go to Content
Go to Footer
Ohjeet
Kirjaudu sisään (ulkop. käyttäjät)
Kirjaudu sisään (JY-tunnus)
Saavutettavuus
English (GB)
Henkilöluettelo
>
Tuula Asunta
Etusivu
Asiantuntijat
Organisaatiot
Hankkeet
Julkaisut
Tutkimusaineistot
Tutkimusaktiviteetit
Tieteenalat
Rahoitusohjelmat
Seurantakohteet
YSO-asiasanat
Tuula
Asunta
Ei aktiivista nimitystä
Seurantakohteet
Matematiikka ja luonnontieteet (Opettajankoulutuslaitos OKL) (Normaalikoulu NORSSI)
Julkaisut ja muut tuotokset
1/3
Alakoulujen luonnontieteiden opetuksen kehittämisprojektin (PriSciNet-project) toteuttaminen Suomessa
(
2014
)
Asunta, Tuula
;
D2
Developments in teacher education in Finland : in-service education and training
(
2011
)
Asunta, Tuula
;
B3
Educational Partnerships as a Way Towards Quality Education for Sustainable Development and a Way Towards Sustainable Society: The case of Slovenia
(
2011
)
Likon, Branka; et al.
;
A1
;
OA
Examples of teacher students' research interests during their studies
(
2011
)
Asunta, Tuula
;
B3
Finnish primary classroom and teaching culture seen through the eyes of International Students
(
2011
)
Asunta, Tuula
;
B3
Red del Profesorado Investigador: un foro interactivo de profesionalidad y capacitación
(
2011
)
Husso, Marja-Leena; et al.
;
A3
Kokeellista raviolikemiaa =: Experimental chemistry of ravioli
(
2010
)
Asunta, Tuula; et al.
;
D5
Pupils' voices about citizenship education: comparative case studies in Finland, Sweden and England
(
2010
)
Kjellin, Margareta Sanström; et al.
;
A1
Enviromnental information, knowledge, attitudes and actions. A comparative research of German and Finnish pupils
(
2009
)
Asunta, Tuula
;
C1
International Journal of Science Education/ Influence of Content Knowledge on Pedagogical Content Knowledge: The case of teaching photosynthesis and plant growth
(
2009
)
Käpylä, Markku; et al.
;
A1
Teachers' Voices About Being a Teacher: Comparative Studies in England, Finland and Sweden
(
2009
)
Stier, Jonas; et al.
;
A1
The influence of content knowledge on pedagogical content knowledge – the case of teaching photosynthesis and plant growth
(
2008
)
Käpylä, Markku; et al.
;
A1
Developments in Teacher Education in Finland
(
2006
)
Asunta, Tuula
;
A3
. Pathways into research-based teaching and learning in mathematics and science education. (Polkuja tutkimukselliseen opettamiseen ja oppimiseen matemaattisissa aineissa).
(
2006
)
Asunta, Tuula; et al.
;
C2
Polkuja tutkimuselliseen opettamiseen ja oppimiseen matemaattisissa aineissa/ Luokanopettajat ja alaluokkien kemian opetus
(
2006
)
Rasinaho, Anniina; et al.
;
A3
Viimeisin päivitys 2024-17-04 klo 21:22