A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
International Journal of Science Education/ Influence of Content Knowledge on Pedagogical Content Knowledge: The case of teaching photosynthesis and plant growth (2009)
Käpylä, M., Heikkinen, J.-P., & Asunta, T. (2009). International Journal of Science Education/ Influence of Content Knowledge on Pedagogical Content Knowledge: The case of teaching photosynthesis and plant growth. International Journal of Science Education, 31(10), 1395- 1415. http://www.informaworld.com/smpp/title~db=all~content=g911875407
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Käpylä, Markku; Heikkinen, Jussi-Pekka; Asunta, Tuula
Lehti tai sarja: International Journal of Science Education
ISSN: 0950-0693
Julkaisuvuosi: 2009
Volyymi: 31
Lehden numero: 10
Artikkelin sivunumerot: 1395- 1415
Kustantaja: Taylor & Francis
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.informaworld.com/smpp/title~db=all~content=g911875407
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: opettajankoulutus
Vapaat asiasanat: sisältötieto; pedagoginen sisältötieto; fotosynteesi ja kasvin kasvu; alakoulun opetusharjoittelija; yläkoulun opetusharjoittelija
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated