A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
International Journal of Science Education/ Influence of Content Knowledge on Pedagogical Content Knowledge: The case of teaching photosynthesis and plant growth (2009)


Käpylä, M., Heikkinen, J.-P., & Asunta, T. (2009). International Journal of Science Education/ Influence of Content Knowledge on Pedagogical Content Knowledge: The case of teaching photosynthesis and plant growth. International Journal of Science Education, 31(10), 1395- 1415. http://www.informaworld.com/smpp/title~db=all~content=g911875407


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKäpylä, Markku; Heikkinen, Jussi-Pekka; Asunta, Tuula

Lehti tai sarjaInternational Journal of Science Education

ISSN0950-0693

Julkaisuvuosi2009

Volyymi31

Lehden numero10

Artikkelin sivunumerot1395- 1415

KustantajaTaylor & Francis

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.informaworld.com/smpp/title~db=all~content=g911875407

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatopettajankoulutus

Vapaat asiasanatsisältötieto; pedagoginen sisältötieto; fotosynteesi ja kasvin kasvu; alakoulun opetusharjoittelija; yläkoulun opetusharjoittelija

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-02-02 klo 12:40