Go to Header
Go to Navigation
Go to Content
Go to Footer
Guide
Login (ext. users)
Login (JyU account)
Accessibility
Finnish (Finland)
List of people
>
Juha Hakala
Home
Persons
Organisations
Projects
Publications
Research datasets
Fields of science
Funding programs
Follow-up groups
Keywords (YSO)
Juha
Hakala
No active affiliation
Fields of science
516 Educational sciences (Social sciences)
Publications and other outputs
1 of 5
Why Did They Leave School? A Self Determination Theory Perspective into Narratives of Finnish Early School Leavers
(
2021
)
Pikkarainen, Merja Tellervo; et al.
;
A1
;
OA
Kasvatus ajan kanssa
(
2019
)
Hakala, Juha T.
;
E2
"Ulkopuolisuuden olo" : tapaustutkimus peruskoulun keskeyttäneiden romaninaisten koulukokemuksista
(
2019
)
Pikkarainen, Merja; et al.
;
A1
;
OA
Toimivan tutkimusmenetelmän löytäminen
(
2018
)
Hakala, Juha
;
B2
Tylsyyden ylistys : ikävystyneisyys on luovuuden alku
(
2018
)
Hakala, Juha
;
E2
Mikä saa meidät innostumaan? : motivaatio korkeakouluopetuksessa
(
2017
)
Segler-Heikkilä, Lena; et al.
;
D6
;
OA
Modernizing the Police with Research, Development and Innovation Activities : The Transition of the Finnish Police Education into a Bachelor’s Degree
(
2017
)
Myllylä, Markku; et al.
;
A1
;
OA
Motivaatiotutkimuksen kehitysvaiheet ja nykytila
(
2017
)
Hakala, Juha
;
D2
;
OA
Tensions in the New Millennium : Inclusion Ideology and Education Policy in the Finnish Comprehensive School
(
2017
)
Hakala, Juha; et al.
;
A1
;
OA
The question of creativity in the Finnish elementary school curriculum
(
2017
)
Hakala, Juha; et al.
;
A1
;
OA
Tulevan maisterin graduopas
(
2017
)
Hakala, Juha
;
D5
Innovation competence as part of the new hybrid professions
(
2016
)
Penttilä, Taru; et al.
;
A1
;
OA
Kohtuuden kirja : näkökulmia ääriyhteiskuntaan
(
2016
)
Hakala, Juha
;
E2
Inkluusioideologian ja koulutuspolitiikan jännitteitä 2000-luvun suomalaisessa peruskoulussa
(
2015
)
Hakala, Juha; et al.
;
A1
;
OA
Neoliberalism, curriculum development and manifestations of ‘creativity’
(
2015
)
Hakala, Juha; et al.
;
A1
;
OA
Last updated on 2020-03-08 at 05:37