Korkeakouluopiskelijoiden oppimistulosten (CLA+ International) arviointihanke (KAPPAS!)
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 44/240/2018
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 300 948,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.10.2018
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.12.2020
Tiivistelmä
Hankkeen tavoitteena on tutkia, millä tasolla suomalaisten korkeakouluopiskelijoiden yleiset eri geneeriset taidot ovat ja miten taidot kehittyvät korkeakouluopintojen aikana.
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Päävastuullinen yksikkö
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- Does Higher Education Teach Students to Think Critically? (2022) Van Damme; et al.; D4; 978-92-64-95496-0
- Linguistic, Contextual, and Experiential Equivalence Issues in the Adaptation of a Performance-Based Assessment of Generic Skills in Higher Education (2022) Ursin, Jani; et al.; A1; OA
- Assessment of undergraduate students’ generic skills in Finland : Findings of the Kappas! project (2021) Ursin, Jani; et al.; D4; OA; 978-952-263-901-1
- Korkeakouluopiskelijoiden geneeristen taitojen arviointi : Kappas!-hankkeen tuloksia (2021) Ursin, Jani; et al.; D4; OA; 978-952-263-892-2
- The dynamic relationship between response processes and self-regulation in critical thinking assessments (2021) Hyytinen, Heidi; et al.; A1; OA
- Utvärdering av högskolestuderandes generiska färdigheter : resultat från Kappas! -studien (2021) Ursin, Jani; et al.; D4; OA; 978-952-263-825-0