Yliopistojen profiloitumisen vahvistaminen kilpaillulla rahoituksella. Profilointitoimet JYU:ssä, 1. kierros (Profi1)
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 292466
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 5 700 000,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.02.2015
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2019
Tiivistelmä
Profilointikohteet, Profi1 (2015-2019)
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Päävastuullinen yksikkö
Muut yksiköt
Web-sivut
https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/tutkimuksen-profiili/profilointi-ja-nousevat-alat
Seurantakohteet
Profiloitumisalue: Kiihdytinfysiikka ja subatomäärinen fysiikka (Jyväskylän yliopisto JYU); Kyberturvallisuus (Jyväskylän yliopisto JYU); Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTe
Vapaat asiasanat
Kiihdytinlaboratorio; Oppiminen ja opettaminen; Kyberturvallisuus
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- Developmental leisure reading profiles and their association with reading skills across Grades 1–9 (2024) Ulvinen, Emmi; et al.; A1; OA
- Early prediction of math difficulties with the use of a neural networks model (2024) Psyridou, Maria; et al.; A1; OA
- Machine learning predicts upper secondary education dropout as early as the end of primary school (2024) Psyridou, Maria; et al.; A1; OA
- Predicting Adolescent Arithmetic and Reading Dysfluency (2024) Koponen, Tuire; et al.; A1; OA
- The interconnection between evaluated and self-assessed performance in full flight simulator training (2024) Tuhkala, Ari; et al.; A1; OA
- Capturing cognitive load management during authentic virtual reality flight training with behavioural and physiological indicators (2023) Lämsä, Joni; et al.; A1; OA
- Developmental profiles of arithmetic fluency skills from grades 1 to 9 and their early identification (2023) Psyridou, Maria; et al.; A1; OA
- Investigating applicability of ratings of indicators of the CLASS Pre-K instrument (2023) Pakarinen, Eija; et al.; A1; OA
- Parental influences on the development of single and co-occurring difficulties in reading and arithmetic fluency (2023) Khanolainen, Daria; et al.; A1; OA
- Reading Development from Kindergarten to Age 18 : The Role of Gender and Parental Education (2023) Manu, Mari; et al.; A1; OA