D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys
Learning to read: reciprocal processess and individual pathways (2003)
Lerkkanen, M.-K. (2003). Learning to read: reciprocal processess and individual pathways. Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research, 233.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lerkkanen, Marja-Kristiina
ISBN: 951-39-1633-2
Lehti tai sarja: Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2003
Sarjan numero: 233
Kirjan kokonaissivumäärä: 70
Kustantaja: Jyväskylän yliopisto
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: väitöskirja
YSO-asiasanat: lukutaito; kirjoitustaito
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated