B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
Opettajien arviointimenetelmät ja arviointiosaaminen akateemisten taitojen arvioinnissa alakoulussa (2022)


Virinkoski, R. (2022). Opettajien arviointimenetelmät ja arviointiosaaminen akateemisten taitojen arvioinnissa alakoulussa. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 32(3), 11-16. https://bulletin.nmi.fi/wp-content/uploads/2022/10/bulletin-3-22-11-16.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVirinkoski, Riitta

Lehti tai sarjaOppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin

ISSN2342-9046

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä30.10.2022

Volyymi32

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot11-16

KustantajaNiilo Mäki Instituutti

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttps://bulletin.nmi.fi/wp-content/uploads/2022/10/bulletin-3-22-11-16.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83788

LisätietojaLectio praecursoria


Tiivistelmä

KM Riitta Virinkosken erityispedagogiikan väitöskirja “Teachers’ Practices and Competence to Assess Students’ Academic Skills in Primary School” tarkastettiin Jyväskylän yliopistossa 11.3.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Marita Mäkinen Tampereen yliopistosta, ja kustoksena oli professori Mikko Aro Jyväskylän yliopistosta.


YSO-asiasanaterityisopettajatoppilasarviointiarviointimenetelmätalakoululaisetoppimisvaikeudetlukihäiriöterityisopetus


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 14:31