A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Permission-based mobile marketing and sources of trust in selected European markets (2007)


Kautonen, T., Karjaluoto, H., Jayawardhena, C., & Kuckertz, A. (2007). Permission-based mobile marketing and sources of trust in selected European markets. Journal of Systems and Information Technology, 9(2), 104-123. https://doi.org/10.1108/13287260710839201


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKautonen, Teemu; Karjaluoto, Heikki; Jayawardhena, Chanaka; Kuckertz, Andreas

Lehti tai sarjaJournal of Systems and Information Technology

ISSN1328-7265

Julkaisuvuosi2007

Volyymi9

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot104-123

KustantajaEmerald

KustannuspaikkaUK

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/13287260710839201

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatluottamusmarkkinointi

Vapaat asiasanatmobiilit kommunikaatiojärjestelmät; Iso-Britannia; Saksa; Suomi

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 07:51