A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Permission-based mobile marketing and sources of trust in selected European markets (2007)
Kautonen, T., Karjaluoto, H., Jayawardhena, C., & Kuckertz, A. (2007). Permission-based mobile marketing and sources of trust in selected European markets. Journal of Systems and Information Technology, 9(2), 104-123. https://doi.org/10.1108/13287260710839201
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kautonen, Teemu; Karjaluoto, Heikki; Jayawardhena, Chanaka; Kuckertz, Andreas
Lehti tai sarja: Journal of Systems and Information Technology
ISSN: 1328-7265
Julkaisuvuosi: 2007
Volyymi: 9
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 104-123
Kustantaja: Emerald
Kustannuspaikka: UK
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/13287260710839201
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: luottamus; markkinointi
Vapaat asiasanat: mobiilit kommunikaatiojärjestelmät; Iso-Britannia; Saksa; Suomi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated