A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School (2022)
Bjartan, P. K., & Harju-Luukkainen, H. (2022). Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School. In A. Hellman, & S. Garvis (Eds.), Local Childhoods in Global Times (pp. 150-167). Intellect. https://doi.org/10.1386/9781789386073_9
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Bjartan, Pål K.; Harju-Luukkainen, Heidi
Emojulkaisu: Local Childhoods in Global Times
Emojulkaisun toimittajat: Hellman, Anette; Garvis, Susanne
ISBN: 978-1-78938-607-3
eISBN: 978-1-78938-608-0
Julkaisuvuosi: 2022
Ilmestymispäivä: 31.10.2022
Artikkelin sivunumerot: 150-167
Kirjan kokonaissivumäärä: 224
Kustantaja: Intellect
Kustannuspaikka: Bristol
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1386/9781789386073_9
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kieltenopetus; vieraskielinen opetus; luonnontieteet; tapaustutkimus
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2022
JUFO-taso: 2