O1 Abstrakti
Kriittinen näkökulma arviointiin oppimisen uudistajana ja tiedon tuottajana (2022)
Tarnanen, M., Kauppinen, M., & Hellgren, J. (2022). Kriittinen näkökulma arviointiin oppimisen uudistajana ja tiedon tuottajana. In AFinLAn syyssymposium 2022 : Helsingin yliopisto, 27.-29.10.2022 : Tiivistelmät (pp. 129). Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry. https://www.helsinki.fi/assets/drupal/2022-10/AFinLA_2022_abstracts_251027.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tarnanen, Mirja; Kauppinen, Merja; Hellgren, Jan
Emojulkaisu: AFinLAn syyssymposium 2022 : Helsingin yliopisto, 27.-29.10.2022 : Tiivistelmät
Konferenssin paikka ja aika: Helsinki, Suomi, 25.-27.10.2022
Julkaisuvuosi: 2022
Artikkelin sivunumerot: 129
Kirjan kokonaissivumäärä: 147
Kustantaja: Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry
Kustannuspaikka: Helsinki
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: https://www.helsinki.fi/assets/drupal/2022-10/AFinLA_2022_abstracts_251027.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
YSO-asiasanat: arviointi; oppilasarviointi; oppiminen; opetus; kehittäminen; kielen oppiminen; pedagogiikka; arviointitutkimus
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida