D1 Article in a trade journal
Monialainen jokihelmisimpukkaprojekti : ohjelmointi tutkivan oppimisen tukena Jyväskylän normaalikoulussa (2022)


Roos, S. (2022). Monialainen jokihelmisimpukkaprojekti : ohjelmointi tutkivan oppimisen tukena Jyväskylän normaalikoulussa. Sirius: eNorssi-verkoston lehti, 2022(4), 95-102. https://issuu.com/enorssi/docs/sirius_4_2022


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsRoos, Susanne

Journal or seriesSirius: eNorssi-verkoston lehti

Publication year2022

Volume2022

Issue number4

Pages range95-102

PublishereNorssi - opettajankouluttajien yhteistyöverkosto

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://issuu.com/enorssi/docs/sirius_4_2022

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel


Abstract

Jyväskylän yliopisto järjestää vuosittain Tutkijoiden yön, jossa on monenlaisia mielenkiintoisia tiedepajoja. Myös koululaisilla on mahdollisuus tutustua ja osallistua näihin pajoihin ja samalla päästä tutustumaan tutkijoiden työhön. Norsin kakkosluokkalaiset kävivät kuuntelemassa alkuopetusikäisille oppilaille suunnattua interaktiivista luentoa jokihelmisimpukan elämästä; Millaista on olla jokihelmisimpukka.


Keywordslower comprehensive schoolinvestigative learningproject learningprogrammingScratch


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2023


Last updated on 2024-30-04 at 20:26