A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Theoretical and pedagogical perspectives on orchestrating creativity and collaborative learning (2011)
Hämäläinen, R., & Vähäsantanen, K. (2011). Theoretical and pedagogical perspectives on orchestrating creativity and collaborative learning. Educational Research Review, 6(3), 169-184. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2011.08.001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hämäläinen, Raija; Vähäsantanen, Katja
Lehti tai sarja: Educational Research Review
ISSN: 1747-938X
Julkaisuvuosi: 2011
Volyymi: 6
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 169–184
Kustantaja: Elsevier
Kustannuspaikka: Amsterdam
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2011.08.001
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45463
YSO-asiasanat: yhteisöllinen oppiminen; luovuus
Vapaat asiasanat: opettajan orkestrointi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2011
Alustava JUFO-taso: Not rated