A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Theoretical and pedagogical perspectives on orchestrating creativity and collaborative learning (2011)


Hämäläinen, R., & Vähäsantanen, K. (2011). Theoretical and pedagogical perspectives on orchestrating creativity and collaborative learning. Educational Research Review, 6(3), 169-184. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2011.08.001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHämäläinen, Raija; Vähäsantanen, Katja

Lehti tai sarjaEducational Research Review

ISSN1747-938X

Julkaisuvuosi2011

Volyymi6

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot169–184

KustantajaElsevier

KustannuspaikkaAmsterdam

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.edurev.2011.08.001

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45463


YSO-asiasanatyhteisöllinen oppiminenluovuus

Vapaat asiasanatopettajan orkestrointi


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2011

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2024-08-05 klo 21:06