A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Effects of authority: Voicescapes in children’s beliefs about the learning of English (2012)


Aro, M. (2012). Effects of authority: Voicescapes in children’s beliefs about the learning of English. International Journal of Applied Linguistics, 22(3), 331-346. https://doi.org/10.1111/j.1473-4192.2012.00314.x


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aro, Mari

Lehti tai sarja: International Journal of Applied Linguistics

ISSN: 1473-4192

eISSN: 1473-4192

Julkaisuvuosi: 2012

Volyymi: 22

Lehden numero: 3

Artikkelin sivunumerot: 331-346

Kustantaja: Wiley-Blackwell

Kustannuspaikka: Hoboken, New Jersey

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1111/j.1473-4192.2012.00314.x

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45329


YSO-asiasanat: käsitykset; dialogisuus; ääni; kielen oppiminen

Vapaat asiasanat: learner beliefs; dialogism


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2012

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-09-08 klo 09:53