A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Effects of authority: Voicescapes in children’s beliefs about the learning of English (2012)


Aro, M. (2012). Effects of authority: Voicescapes in children’s beliefs about the learning of English. International Journal of Applied Linguistics, 22(3), 331-346. https://doi.org/10.1111/j.1473-4192.2012.00314.x


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAro, Mari

Lehti tai sarjaInternational Journal of Applied Linguistics

ISSN1473-4192

eISSN1473-4192

Julkaisuvuosi2012

Volyymi22

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot331-346

KustantajaWiley-Blackwell

KustannuspaikkaHoboken, New Jersey

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/j.1473-4192.2012.00314.x

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45329


YSO-asiasanatkäsityksetdialogisuusäänikielen oppiminen

Vapaat asiasanatlearner beliefs; dialogism


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2012

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:47