A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Effects of authority: Voicescapes in children’s beliefs about the learning of English (2012)
Aro, M. (2012). Effects of authority: Voicescapes in children’s beliefs about the learning of English. International Journal of Applied Linguistics, 22(3), 331-346. https://doi.org/10.1111/j.1473-4192.2012.00314.x
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aro, Mari
Lehti tai sarja: International Journal of Applied Linguistics
ISSN: 1473-4192
eISSN: 1473-4192
Julkaisuvuosi: 2012
Volyymi: 22
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 331-346
Kustantaja: Wiley-Blackwell
Kustannuspaikka: Hoboken, New Jersey
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1473-4192.2012.00314.x
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45329
YSO-asiasanat: käsitykset; dialogisuus; ääni; kielen oppiminen
Vapaat asiasanat: learner beliefs; dialogism
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2012
JUFO-taso: 2